Re: sposob podlaczenia nagryw. DVD

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 23:06:29 MET

> nagrywam w Nero. Nie pamietam, ktory progress w Nero oznacza jaki bufor,
> ale najpierw zaczyna skakac ten maly paseczek (w granicach 98% - 15 %),
> a pozniej zaczyna zjezdzac ten duzy progress nad paskiem postepu
> nagrywania. Po paru/parunastu sekundach wszystko sie zapelnia i sesja
> leci dalej. Jednak potrafi robic takie cos dwa, trzy razy podczas
> nagrywania :(.

Najważniejsze: z jaką prędkością nagrywasz. 16x to trzeba mieć szybki
dysk, 8x to raczej powinno przejść, ale może się zdarzyć to co
opisujesz, jeśli dysk nie jest dość szybki (albo pliki małe, dysk
zdefragmentowany), przy mniej niż 8x nie powinno być problemów z
buforem. Tak przynajmniej u mnie bywa (dysk 7200 obrotów jakaś
Barracuda, na 8x zdarza mu się stracić bufor, nie obserwuję cały czas
podczas nagrywania więc nie powiem teraz jak często i czy zawsze).