Re: Chlodzenie pasywne na CPU

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 22:12:17 MET

> Czy ktos praktykowal chlodzenie bez wentylatorowe na CPU ? Tzn. chodzi
> mi o rozwiazania oparte o Heat-Pipe itp. (jak np. Thermaltake Fanless
> 103 Heatpipe, Thermaltake BigTyphoon itd..)
>
> Chcialbym miec cisze na procesorze, bo chwilowo mam straszny odkurzacz
> na Sempronie 3000+ (socket939).
Sempron 3000+ (754) + Arctic Cooling Freezer 64 - całkowita cisza, 0
rpm. Temperatura 30 - 40 stopni w pełnym ociązeniu (np granie przez
godzine, otoczenie 16 stopni, otwarta buda, przy zamknietej teperatura
pare stopni wyzsza). Dopiero po podkreceniu wlacza sie wentylator - ale
na bardzo niskie obroty ok 1000rpm.
Jśli kupisz model 64 pro będziesz miał jeszcze większą wydajność i cisze
- 3 x HeatPipe + went 90mm. Koszt ok 70 zł

--
Pozdrawiam
Simon