Re: pieprzone acery

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 19:20:49 MET

Markus Sprungk wrote:
> Nie. Mówię, że klienci mający dobry kontakt ze swoim handlowcem nie
> omieszkają wspomnieć o takim "drobiazgu" :)

Może się boją swojego handlowca? Jak komuś się porysowała obudowa to sam
sobie jest winien, ale niech chociaż producent się do tego nie dokłada.

> To jeszcze zdefiniuj pojęcie "podobna cena" bo jak masz na myśli 400
> złotych to wszystko jasne :>

I te 400zł praktycznie całe zniwelujesz dokupieniem gwarancji, aby była
tak samo długa.

> Kolega ma Asusa z Turionem ML-30 kupiony dwa tygodnie temu. Ja mam Acera z
> Turionem ML-28 kupiony 9 miesięcy temu. U niego wytrzymuje bateria 3
> godziny. U mnie też. Moźesz wskazać w którym miejscu bateria Asusa jest
> dwa_razy_lepsza?

1.639193246 raza. Btw. ciekawe rzeczy piszesz, albo bateryjki nie
używasz, skoro prawie roczna ma takie samo "capacity" jak nowa.

--