Re: pieprzone acery

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 19:04:55 MET

red napisał(a):

> Nie, to tylko Polska :-P

Teraz Polska :)

> To mówisz, że klienci powinni oddawać na gwarancji porysowaną obudowę? :)

Nie. Mówię, że klienci mający dobry kontakt ze swoim handlowcem nie
omieszkają wspomnieć o takim "drobiazgu" :)

> Tak, można kupić podobny model w *podobnej* cenie.

To jeszcze zdefiniuj pojęcie "podobna cena" bo jak masz na myśli 400
złotych to wszystko jasne :>

> A przy tym masz ze
> dwa razy lepszą baterię i dwa razy dłuższą gwarancję.

Kolega ma Asusa z Turionem ML-30 kupiony dwa tygodnie temu. Ja mam Acera z
Turionem ML-28 kupiony 9 miesięcy temu. U niego wytrzymuje bateria 3
godziny. U mnie też. Moźesz wskazać w którym miejscu bateria Asusa jest
dwa_razy_lepsza?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098