szybkosc dysku a jego wielkosc

Autor: Jacek <szuszlak_at_poczta.kropek_onet_kropek.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 17:03:36 MET

Witam.
Mam takie pytanie, jak ma sie wielkosc dysku do jego szybkosci??
Dzisiaj bylem w sklepie komputerowym, aby zaopatrzyc sie w pare czesci.
Pan sprzedawca w pewnym momencie mowi mi ze dysk 80GB ktory wybralem
bedzie o 40-50% wolniejszy niz jego odpowiednik 120GB czy 160GB. To
prawda?? jest taka zaleznosc, z czego to wynika? Nigdy nie slyszalem o
czyms takim (fachowcem nie jestem). Wszelkie linki i informacje mile
widziane :)
z gory dziekuje
pozdrawiam
Jacek