Re: Jak podłączyć IDE 2,5" do 3,5"

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 12:03:32 MET

tomeks2000 napisał(a):
> Jak w tytule. Dysk Toshiba MK4313 MAT. Działa w laptopie ale zgubione
> zostało hasło administratora. Chcę odczytać dane na drugi dysk IDE w
> stacjonarnym PC. Po podłączeniu przejściówki i włączeniu zasilania dysk się
> nie kręci. Dysk podłączałem jako master i jako slave - bez rezultatu.
> Oczywiście BIOS też go nie widzi.Jak podłaczyć ?
>
> - pozdrawiam -
>
> Tomek

Witaj,
Ja bym sprawdził przejściówkę. Albo spróbować podłączyć inny dysk, albo
inną przejściówkę.
Sprawdź, czy złacze zasilania na przejściówce jest dobrze przylutowane.
Spróbuj podłączyć do innego złącza zasilającego (np. podłączyć zamiast CD)
Czy jest to jedyne urządzenie na tej taśmie?? Spróbuj podłączyć jako
jedyne urządzenie i ustaw autodetekcję obu dysków.

Jesli ten system to WinXP (/2k/NT), to spróbowałbym z oprogramowaniem do
czyszczenia haseł. Odpadnie reinstalacja systemu.

Pozdrawiam
Kuba