Re: pieprzone acery

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 12:00:55 MET

Piter wrote:
> I tak bardzo boli ze miales 3798 sztuk w ktorych sypal sie plastki a kolega
> kupil jednego i nie ma tego problemu? Moze na kiepska serie trafiles :P

Każdy chwali co ma i nie chce się przyznać. Po prostu przewinęło się
tych Acerków trochę przez moje ręce, zarówno z serii TravelMate, jak i
Aspire i wiem "z czym to się je". Są tanie to fakt, ale plastik jest po
prostu miękki. Taki Asus ma podobne ceny, a jednak jest lepiej wykonany
- no przynajmniej wierzchnia warstwa.

--