Re: Zasilanie na plycie 24 + 4pin (do czego to?:)

Autor: Grzegorz Janiszewski <info_at_metrum.com.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 22:12:48 MET

W większości graf, z którymi się spotkałem, a wymagały one dodatkowego
zasilania (wydajne karty) to albo była przejściówka ze złącza do dysku albo
podłączało się samego molexa. Standartowy ATX ma 20 pinów. ATX2 ma dołożone
cztery piny 5V na każdym. Możesz sobie za 15 zeta kupić przejściówkę z 20 na
24 piny. Dodatkowe 4 piny na dodatkowym złączu to 2x po 12 V - dodatkowe
zasilanie płyty, ale powinno chodzić bez tego pod warunkiem, że nie będzie
to wymagający P4..
Pozdr.
Grzegorz