Zasilanie na plycie 24 + 4pin (do czego to?:)

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 16:23:14 MET

witam!
Posiadam plyte Gigabyte, na ktorej standardowe gniazdo zasilania plyty ma
dodatkowe 4 piny. Do czego to potrzebne? :)
Czy czeka mnie wymiana zasilacza w przypadku, jesli wloze do komputera karte
graficzna PCIexpress? Moj obecny Chieftec 360W dodatkowej zlaczki zasilania
dla plyty nie ma, na razie pracuje na karcie zintegorwanej na plycie.

Wiem, ze nowsze zasilacze maja wtyk 24pin + 4pin (na osobnym kablu) +
specjalne przewody zasilajace do karty VGA...
Pozdrawiam!