Re: Probelm z wyborem notebooka

Autor: Tomek <kemot_at_klub.chip.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 20:04:39 MET

Drugiej maszyny za ta cene w zyciu bym nie wzial, natomiast nie
ukrywam, ze Acer Aspire 5024WLMi duzo bardziej przypadl mi do gustu.
Jest to calkiem niezly sprzet jak za ta cene.

Wydawało mi się że Pentium będzie wydajniejszy i 1h dłużej pracuje

Co do sprzedazy to firma Acer nie produkuje sprzetu doskonalego. Jest to
sprzet dla malo i
srednio zamoznych klientow a co za tym idzie dosyc szybko traci na
wartosci. Jak wszystko zreszta w branzy komputerowej. Oczywiscie jest
jeszcze opcja sprowadzenia sprzetu zza granicy, jednak wtedy dobrze by
bylo miec kogos kto przewiezie maszyne przez granice jako swoja wlasna.
Jest wtedy przynajmniej pewnosc, ze kupilo sie maszyne duzo taniej i
zarobi sie sprzedajac ja nawet po roku.

Przeglądałem ceny innych producentów ale stsunek ceny do wyposażenia Acery
mają dobry.

A propos gier. Notebooki nie sa
stworzone z zalozenia do grania. Oczywiscie sa serie sprzetowe
przeznaczone specjalnie do tego celu, do pracy biurowej, do szeregu
innych rzeczy (wiem na pewno, ze hp posiada taka oferte, gdyz mam
wlasnie notebooka tej firmy, a kupujac go robilem szczegolowe
rozeznanie ;) ) jednak z doswiadczenia wiem, ze caly ten sprzet jest
troche zbyt delikatny a gracz nie zawsze panuje nad emocjami i wlasna
sila ;) Efektem moze byc np bardzo szybkie wycieranie sie oznaczen
klawiszy.

Myśle że z X700 można już pograć tylko nie wiem jakie ma znaczenie różnica
64MB kontra 128MB

Radzilbym sie zastanowic nad przeznaczeniem i dopiero pod
tym katem dobierac komputer. Ze swojej strony moge dodac, ze do
zastosowan domowych (TV, www, komunikatory,) jak rowniez graficznych,
programistycznych a takze dosyc czesto matematycznych wybralem HP
Paviliona zv6000 i pomimo troszke wiekszych rozmiarow sprzet spisuje
sie znakomicie. Oczywiscie zalozylem z gory, ze nie spedze calego zycia
z notebookiem na plecach ;) .

Komputer do wszystkiego ma być :)