Padnięta płyta - kondensatory?

Autor: Tygrysek <taurus-ui.N.O.S.P.A.M._at_wp.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 13:12:35 MET

Witam!

Płyta główna pod AMD. Komputer zaczął się wyłączać po kilku godzinach
pracy - pomagało wyjęcie i włożenie zasilania ("zasilacz" Codegen :-). Czas
od włączenia do samoistnrgo wyłączenia się z dnia na dzień coraz bardziej
się skracał aż do obecnego etapu - wyłacza się w ciągu 1 sek. po włączeniu.
W takim stanie komputer trafił do mnie. Ustaliłem że winna jest płyta
główna. Co ciekawe - po wyjęciu procesora "komputer" nie wyłącza się
samoistnie. Kilka z kondensatorów jest nieznacznie wybrzuszonych - czy jest
duża szansa że po wymianie kondenstatorów płyta odżyje?
Niestety, nie pamiętam obecnie modelu płyty, ale to jakiś tani badziew na
PCchips.

Pozdrawiam
Tygrysek