Re: Elektronika w dyskach twardych

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 12:18:48 MET

Dnia 2006-03-01, Edzi <Pla@ipla.fm> pisze:

> Myślisz, że producent robi różne linie produkcyjne elektronik dla dysków
> różniących się tylko pojemnością?

Jak dyski są tego samego typu i różnią się pojemnością to raczej idzie to z
tej samej linii produkcyjnej. Ale w tym przypadku pojemność jest taka sama
ale model inny dlatego się dopytuję - nie wiem jaka między nimi jest
dokładnie różnica, a może ktoś próbował takich zabiegów i mnie uspokoi
"kup kup, dobrze będzie" ;)

--
Jacek_FH