Re: Elektronika w dyskach twardych

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 12:05:59 MET

Użytkownik "Jacek_FH" <satan@hell.net.pl> napisał w wiadomości
news:e9kkhactw7l2.dlg@motyla.noga...

> Mimo tego że to inne modele ?
> Tzn oba FUJITSU 20GB ale jeden MPG3204AT a drugi MPF3204AH

Myślisz, że producent robi różne linie produkcyjne elektronik dla dysków
różniących się tylko pojemnością?
Elektroniki na ogół są te same (chyba, że się różnią wyglądem - zupełnie inne
dyski) mają te same biosy itp. Ostatnio np. podłożyłem elektronikę z dysku
seagate 10gb do seagate 6,4gb - komp zgłosił dysk 6,4gb i wsio ok - poprostu
bios elektroniki ROZPOZNA jaki ma dysk podpięty.

(czasem tylko jest różnica w "keszu" 2m i 8m...)

--
Edzi