Re: ruter a łączenie się z netem

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 10:03:24 MET

Użytkownik <gzygzy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:du2joi$j2a$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
> bardzo proszę o pomoc. musiałem podzielić łącze [dostęp do netu przez
> kablówkę] na dwa komputery. kupiłem ruter model DI-624+. wszystko poszło
> pięknie, ale! nagle okazało się, że nie mogę się połączyć z klientem p2p,
> dokładnie mam na myśli dc++. znów stałem się pasywny, a przed podłączeniem
> rutera działałem w trybie aktywnym. domyślam się, że ruter ma jakiegoś
> firewalla, ale nie jestem pewien czy to aby na pewno to i jak sobie z tym
> poradzić. czy można w ogóle to zmienić? w polskiej instrukcji [zresztą
> [...]

Miałem ten sam problem z Shareazą. Wejdź na strony Twojego programu do DC++ i
tam poszukaj pomocy. Ja w ten sposób znalazłem rozwiązanie.
Poszukaj na http://www.portforward.com/.
Albo tu
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-624+/DC++.htm.
Jakbyć chciał, to byś sam znalazł.