Drukarka igłowa Optimus 2400

Autor: Grupa <zero435_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 09:59:30 MET

Witam
Mam dwie drukarki igłowe OPTIMUS 2400 na pierwszy rzut oka myślałem że są to
identyczne modele. Dwa dni temu jedna przestała drukować i podłączyłem drugą
okazało sie, ze nie drukuje Polskich znaków ł ę ą poprostu je omija (Chociaz
w jednym przypadku wydrukowała ó) . Pod taśmą są przełoczniki ktore
odpowiednio trzeba ustawic. Tylko nie wiem jak mam je ustawić, bo w tej
popsutej nie ma juz takich przełączników. Mam instrukcje użytkownikaale jak
pisze do was znaczy, że niz z niej nie wynika. Mam nadzieje, ze pomozecie

Pozdrawiam J. Szczepaniak