Re: 20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 09:51:13 MET

> Pozwole sobie rozwinac. Nie lubie tej firmy, bo:

No, to rozumiem. :)

> - to samo z magnetowidami. Badziewne, celowo oslabiane mechanizmy.

To fakt, mam taki i ledwo działa. :)

Ale firmy produkują teraz sprzęt najczęściej w różnych oddziałach albo
nawet zlecają produkcję innym firmom dlatego po marce ciężko ocenić czy
coś jest dobre czy złe, a kupując nowy sprzęt lepiej nie odrzucać z góry
jakiejś marki, "bo mi się nie podoba", bo może się okazać, że w jakiejś
dziedzinie prawie ma coś co będzie nam odpowiadać (a nie znam firmy,
która nie zraziłaby do siebie jakichś ludzi, może poza Eizo, którą
wszyscy chwalą :) ).