Re: 20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 08:31:44 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 28 Feb 2006 17:26:21 +0100
is the real date, mgs <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Typowa odpowiedź typu "nie lubię tej firmy bo dlatego".

Pozwole sobie rozwinac. Nie lubie tej firmy, bo:

- praktycznie kazde znane mi (osobiscie) urzadzenie zawierajace laser
Philipsa padalo zaraz po uplywie gwarancji. CD-audio i CD-rom, bez
roznicy.

- to samo z magnetowidami. Badziewne, celowo oslabiane mechanizmy.

- zeby bylo on - topic: 19-calowy monitor z serii profi zaraz po
wyjeciu z pudla mial ohydne fioletowe przebarwienie w lewym dolnym
rogu kina oraz niekorygowalne przekoszenie geometrii. Reklamacji nie
uznano.

>Philips miał kilka ciekawych LCD, ma też chyba gwarancję na badpiksele
>klasy I.

Ja sie zrazilem do Philipsa. Owszem, nie ukrywam, nie lubie tej firmy,
ale nie "dlatego", tylko bo sobie na to zasluzyla.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

          Nie ma rzeczy niemozliwych.