Re: Głośniki Tracer

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 01:11:03 MET

Użytkownik "Nero" <mnichbart@wp.pl> napisał w wiadomości
news:du2o19$kjd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz, człowiek uczy się na błędach i rzeczywiście wypełzło mi z głowy
> właściwe zachowanie...
> Ok. możesz mi mimo moich wpadek pomóc, czy będziemy się licytować kto jest
> bardziej kulturalny?

Masz tam w sterownikach opcję odsłuchu głośników? Tzn taki test w czasie
którego dźwięk płynie pojedyńczo z każdego głośnika? Pozwala to ustalić czy
głośniki są podłączone właściwie. Np w moich Creative Inspire 5100 trzeba
było zamieniać kabel satelitek z kablem sub/center idące od wzmacniacza do
krty dźwiękowej.

--
pozdrawiam