Re: Re: Drukarka drukująca przez siec

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 01:04:52 MET

dnia Tue, 28 Feb 2006 20:06:57 +0000 napisal(a):

> Tu wątek o drukarce sieciowej jest bez sensu bo wystarczy udostepnić drukarkę
> w przypisanym komputerze

autor napisal, ze tu nie ma 'przypisanego komputera', tylko jest drukarka
i notebook.

a do samego autora, do takich zastosowan uzywany laser bedzie idealny.
z tym, ze co to za roznica, czy do notebooka trzeba bedzie wetknac kabelek
sieciowy, czy logiczny drukarki ;) w takim wypadku wygodniejsze wydaje mi
sie zastosowanie irdy. chyba ze notebook bierze siec z powietrza. :)

kupujac taka drukarke sproboj sie dowiedziec jaki jest przebieg tego
egzemplarza. chociaz i to nie daje gwarancji ze drukarka jest
tip-top sprawna. mi na przyklad udalo sie 'okazyjnie' kupic hp lj2100 z
malenkim jak na wiek tej drukarki przebiegiem, niestety okazalo sie, ze
mechanika niby nie jest zajechana drukowaniem, ale niestety ktos uderzyl,
czy zrzucil ja i miala problemy, bo blokowaly sie w niej kartki.
ale dosc, juz nie strasze ;)

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org