Re: Uszkodzony dysk SATA ? problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 23:48:17 MET

Użytkownik <hattab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7d4f.0000028d.4404c99c@newsgate.onet.pl...
[...]
> Ok, sprawa się wyjaśniła, częściowo przynajmniej. Problem z
> odczytem w tym jednym miejscu zniknął, po repartycjonowaniu
> całego dysku, wszystkich partycji. To znaczy zniknął - wszystkie
> partycje ok, sformatowane i ponownie analiza powierzchni w
> scandisk, tym razem już wszędzie - nic nie wykazała, ALE, problem
> wyskoczył znowu przy próbie zapisania innego, czyli znowu - dużego
> pliku (obraz video z kamery, pliki kilkugigowe) w innym miejscu
> dysku. Ale tym razem - po skasowaniu tego pliku i zapisaniu całej
> partycji innymi danymi (np: mp3 itp) w tym miejscu, gdzie
> [...]

Babola w NTFS możesz raczej wykluczyć. A w którym megabajcie dysku
następują problemy? Jesteś absolutnie _pewien_, że masz włączoną i
działającą obsługę BigLBA? Można to łatwo sprawdzić zakładając jakąś
małą partycję na samym końcu dysku i podglądając jej zawartość
hexedytorem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/