Re: p4 mobile na s475 [OT]

Autor: kuba \(aka cita\) <idiota_at_z.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 15:18:46 MET

mBe wrote:
> witam
> czy procesor p4 2.8 na s475 bedzie noirmalnie dzialal z plytą gygabyte
> GA-8IPE1000pro ?
> (i865PE chipset ma)
> wydaje sie ze bedzie pasowac, zlacze to samo. Tylko nei wiem czym sie
> rozni ten mobile (do laptoka) od zwyklego.
> ?

przepraszam, ale nie moglem sie powstrzymac .. tak jakos mi sie skojarzylo

Kiedys na jakiejs grupie ktos zadał pytanie:
czym rózni sie procesor i486 od i586...

jedna z odpowiedzi brzmiała:
...'zasadniczo ilością nóżek, a jak wiadomo im wiecej nóżek tym szybciej
chodzi'

--
pozdrawiam  Kuba (aka cita)
www.cita.z.pl   gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000