Re: laserówka do 300 zł

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 07:48:20 MET

Dnia Mon, 27 Feb 2006 23:09:18 +0000 (UTC), gzygzy napisał(a):

> ostatecznie zakręciłem się wokół HP LJ4 i LJ5. czy
> warto w to inwestować?

Mam "piątkę", ale jeszcze nieco zbyt krótko by się wypowiadać o
niezawodności. I ogółem ledwo 50.000 stron wydrukowała...

> ładne to one nie są, ale pod biurkiem nie będę jej
> widział. mają za to ciekawe prędkości wydruku 12 stron/min,

To się tyczy tekstu itp. rzeczy, które drukarka zdąży obrobić w
5s/strona. PDFy itp. dłużej, szczególnie jak się ma mało RAMu w drukarce
(sporo lepiej jest jak się drukuje w postaci rastrowej, ale to wymaga
jeszcze więcej RAMu).

> całkiem dużo RAMu,

W standardzie 4 MB.

<reklama mode=on>Można dołożyć nawet do 114 MB, pewien użytkownik
Allegro ma tanie moduły 32 :-)<reklama mode=off>. Sterowniki max widzą
66 MB.

> no i chwalą się tą tanią eksploatacją. na grupach dużo ludzi poleca ten
> sprzęt. moje pytanie brzmi: jak z ich niezawodnością, czy smużenie to częste
> objawy? i który model wybrać? a może coś innego?

Ja bym w chwili obecnej wziął LJ4+ lub 5 (szczególnie 5 - są nowsze).
Eksploatacja - za 40zł + wysyłka dosypka tonera na 9.000 stron, bęben za
30, a jak się nie chcesz babrać - regenerowany toner do LJ5 jest w
okolicach 100 zł z nowym bębnem.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5   |