Zmiana napędu w notebooku

Autor: bim_bom <julekmen_at_go2.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 07:36:32 MET

Witam,
pomyślałem, że fajnie by było zupgade'ować mojego Acera, myślę o zmianie
combo na nagrywarkę DVD, albo dysku twardego.
W instrukcji jest napisane, że jeśli bym chciał zmienić dysk twary,
powinienem się skontaktować zz serwisem, ale i tak już gwarancja się
skończyła.
Mam dwa pytana co do wymiany twardego albo CD:
1) Czy to jest ryzykowne, czy trzeba mocno uważać, żeby niczego nie popsuć?
2) Czy uda mi się to zmienić, jeśli mam tylko zwykły śrubokręt i krzyżaki
mały i duży ? Jest potrzebny jakiś inny sprzęt do rozebrania kompa?

Pozdrawiam