Re: laserówka do 300 zł

Autor: SFF <anyuser_at_anycompany.com>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 00:39:17 MET

Użytkownik " gzygzy" <gzygzy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:du00qt$1kl$1@inews.gazeta.pl...
> naprawdę takie wadliwe? ostatecznie zakręciłem się wokół HP LJ4 i LJ5. czy
> warto w to inwestować? ładne to one nie są, ale pod biurkiem nie będę jej
> widział. mają za to ciekawe prędkości wydruku 12 stron/min, całkiem dużo
RAMu,
> no i chwalą się tą tanią eksploatacją. na grupach dużo ludzi poleca ten
> sprzęt. moje pytanie brzmi: jak z ich niezawodnością, czy smużenie to
częste
> objawy? i który model wybrać? a może coś innego?

Lj5 m jest OK, wadą jest jej wielkość
Lj4 p też OK ale jest wolna - 4 ppm

nie kupuj drukarek HP z literą L na końcu oznaczenia

Lj5 m - ma PostScript oraz kartę JetDirect, pamięć do 52 MB, SIMM 72 pin,
FPM, 70-80 ns w modułach max. 16 MB, standardowo 2 podajniki papieru
Lj4 p - pamięć do 26 MB, typ jw. w modułach max. 8 MB