Re: Skaner SCSI - problem

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 00:28:34 MET

<wojtek.piekarczyk@gmail.com> wrote in message
news:1141080169.207030.227690@e56g2000cwe.googlegroups.com...
> Widze, ze SCSI to nie taka oczywista sprawa jak mi sie wydawalo. Ten
> skaner pracowal zawsze pod Mac-iem i radzil sobie dobrze. Poczekam na
> ten host adapter na ISA, jakby z tym nie chcialo dzialac to kupie 2940U
> i kolejny kabel. Dzieki za wszystkie rady.

Ten host na ISA to bedzie klopot - wolny i chimeryczny szczegolnie przy
nowych systemach operacyjnych.

Nie wiem z jakiego miasta jestes, poszukaj na allegro jakiegos sprzedawcy
specjalizujacego sie w komputerach uzywanych - maja mase kart z demontazu,
wypozycz i jesl isprawdzi sie to moze zamien 2940UW na 2940U. Ot i tyle.