Drukarka drukująca przez siec

Autor: TomSi <sorry_at_no.email.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 23:22:15 MET

Witam chcial bym miec tania drukarke (max 500zl) sieciowa i tania w
eksploatacji. Najpierw patrzylem na atrementowe bardzo fajnie wypadaja
drukarki hp na tusz 42 lub 15 tylko ze kiepsko wypadaja jesli chodzi o
siec, nie wiem czy jakis model na te tusze mozna latwo podlaczyc. Z drugiej
strony mam drukarki laserowe niestety na nich sie nie znam i boje sie
cokolwiek uzywanego kupowac a w tych nowych tanszych obsluga sieci tez
jest kiepska. Prosze o rade
Z gory dziekuje
TomSi