Re: Problem z FDD.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 21:09:28 MET

"Wojciech Kościk" <Wojtasek0@poczta.fm> wrote in message
news:dtvm3n$6mr$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Sytuacja wygląda tak:
> Wiem, że jednego pina nie ma w standardzie, ale u mnie nie ma 2 sztuk. Gdy
> biosie uruchomię napęd w BIOS to na ekranie pojawia się komunikat: "FDD
fail
> (error 40). A podłączenie innej stacji nic nie zmienia.
>
> A o co chodzi z nlite???? Mozna trochę więcej wiadomości dostać???

nlite sluzy do przygotowania zindywidualizowanej instalacji win - mozesz
wyrzucic niepotrzebne drivery, dodac wlasne, usunac skladniki ktorych nei
uzywasz, zintegrowac juz service pack'i i inne poprawki, wpisac numer
seryjny, przygotowac instalacje nienadzorowana. Ogolnie poswiecic godzine na
przygotowanie i zaoszczedzic mase czasu pozniej.