Re: karta dzwiekowa,,

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 18:51:02 MET

Dnia Mon, 27 Feb 2006 17:57:32 +0100, s .pl> <<"anotherman(at)"@o2>
napisał:

> witajcie
>
> Szukam karty dzwiekowej ktora dobrze sprawuje sie w muzyce (odsluch)
> Taka ktora dawalaby mozliwie naturalny, ladny, czysty dzwiek.
>
> Slucham duzo muzyki i to z mp3, jak i dvd i cd,
> karte chce podlaczyc do amplitunera
>
> zupelnie nie zalezy mi na efektach w grach.
>
> Normalnie nie zaprzatalbym sobie glowy komputerem, ale niestety nie cala
> muzyke mam na CD, i potrzebuje czegos bo albo mi sie wydaje albo ta
> wbudowana w Abit'a NF7-S v.2 (to chyba sound storm) nie daje rady.
>
> Moze cos poradzicie?
> [...]

ja polecam taka ktora ja mam czyli audigy 2zs poniewaz mialem kilka kart w
swoim zyciu i to jest jedyna karta ktora miala odpowiedni dziwiek.nie
testowalem x-fi ale z tego co wiem nie ma prawie zadnej roznicy miedzy
tymi kartami.

--
fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E