karta dzwiekowa,,

Autor: at <_at_o2(kropka).pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 17:57:32 MET

witajcie

Szukam karty dzwiekowej ktora dobrze sprawuje sie w muzyce (odsluch)
Taka ktora dawalaby mozliwie naturalny, ladny, czysty dzwiek.

Slucham duzo muzyki i to z mp3, jak i dvd i cd,
karte chce podlaczyc do amplitunera

zupelnie nie zalezy mi na efektach w grach.

Normalnie nie zaprzatalbym sobie glowy komputerem, ale niestety nie cala
muzyke mam na CD, i potrzebuje czegos bo albo mi sie wydaje albo ta
wbudowana w Abit'a NF7-S v.2 (to chyba sound storm) nie daje rady.

Moze cos poradzicie?
Gdzies ktos kiedys podawal link do porownania kart creativa, tylko nie moge
znalezc, moze ktos pomoze?

z gory dzieki za sugestie
pozdrawiam
yp