Re: szukam solidnej nagrywarki DVD!

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 18:27:05 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97774DC31EF5mbien@127.0.0.1...

> Jakie modele?

Myślisz, że ja pamiętam takie rzeczy? Trochę sprzętu mi się przewija przez
palce.

> wazniejszych cech napedu. Najmilszy ma chyba Toshiba, ale co z tego -
> uzywalem jej napedow od 1995 r., ostatnim byl DVDROM XM1502 z 2001 r.,
> ale od kiedy poaczyla sie z Samsungiem raczej nie kupie juz napedow z tej
> stajni.

Jest to dosyć istotne bo wpływa na całokształt - hałas, tandetny wygląd,
kiepski przycisk.
Z nowych napędów przyjemny dźwięk wydawał NEC 3520A. Liteon wydaje taki
dźwięk jakby się wszystko rozpierdzielało w środku.

> To widocznie mowimy o innych napedach. Swita szybkosc i korekcja
> bledow to bardzo duza zaleta SOHD16P9S. Czesto czyta plyty, ktorych inne
> napedy nawet TOC nie chca zobaczyc.

Nie podam Ci modelu ale kilka płytek spaliłem w czasie kopiowania w locie z
Litka. Na LG takich problemów nie ma.

--
pozdrawiam