Re: szukam solidnej nagrywarki DVD!

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 07:38:39 MET

Czajson <rookie@rookie.cy> wrote:

> Hmm, kupiłem swego czasu 2 DVD-ROMy i jakoś nie mogę zbyt wiele
> dobrego o nich powiedzieć.

            Jakie modele?

> Tandetne wykonanie,

            A konkretnie - bo jakos nie widze specjalnych roznic miedzy
wykonaniem SOHD16P9S a Benqiem DW1640. Teraz praktycznie wszystkie
napedy takie sa. Po rozebraniu starego Teaca CDW58E od razu widac roznice
w solidnosci wykonania - mechanika, pryzmat itp. To nawet na wage jest
odczuwale.

> głośna praca napędu wysuwającego tackę,

            Nie tyle glosny, co nieprzyjemny. Kazdy producent mechanizmu ma inne
rozwiazania skutkujace roznymi odglosami wysuwania tacki, ale zawsze
dziwili mnie ludzie ktorzy dzwiek wysuwanej tacki uwazali za jedna z
wazniejszych cech napedu. Najmilszy ma chyba Toshiba, ale co z tego -
uzywalem jej napedow od 1995 r., ostatnim byl DVDROM XM1502 z 2001 r.,
ale od kiedy poaczyla sie z Samsungiem raczej nie kupie juz napedow z tej
stajni.

> problem z odczytem niektórych płyt.

            To widocznie mowimy o innych napedach. Swita szybkosc i korekcja
bledow to bardzo duza zaleta SOHD16P9S. Czesto czyta plyty, ktorych inne
napedy nawet TOC nie chca zobaczyc.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl