Re: IBM 300PL - ma ktoś z nimi doswiadczenie? jestem debilem

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 16:20:13 MET

Dobra - już sobie poradzilem. Chyba to przez to że mam gorączkę i robię
głupoty. Zaciął się przycisk start (a wlaczalem drania siecią), po paru
razach "obruszał się" i już działa OK.
Teraz mam kolejne ciekawe pytanie - jak zmienić język w BIOSie w tym draniu,
czy to w ogÓle możliwe, bez wgrania nowego biosa, oczywiście? Bo ten jest po
szwedzku :) niby w zasadzie większość z tego rozumiem, ale jednak wolałbym
po angielsku a nie mogę znaleźć odpowiedniej opcji (może dlatego że jest po
szwedzku :) )?

--
_________
Pozdr.