Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 14:52:03 MET

"Szatyn" <szatyn@earthlink.net> wrote in message news:n2rMf.3699$F56.1089@newsread3.news.atl.earthlink.net...
> Kapuje, tylko pojac nie moge. Nie wiem dlaczego zdecydowales sie na zakup kompa w Dell-u. Przeciez to jedna z najdrozszych firm
> skladajaca komputery.

Jest jedną z tańszych firm sprzedających komputery. Porównaj sobie:
http://www.spec.org/gpc/opc.data/vp81/3dsmax-perf.html

> Mialem okazje widziec "bebechy". Nie pamietam jaki to byl model, ale kupiony na jesiesn zeszlego roku. I to co zobaczylem...
> polaczenia komponentow sa inne niz w normalnych komputerach. Krotko mowiaz.. chca zrobic jakis upradge sprzetowy jestes skazany
> juz na dell-a.

Które konkretnie "połączenia komponentów" są unikalne ?

> Prawda druga jest taka, ze komponenty zakupione osobno ten sam zestaw
> co w Dell-u obnizasz koszty o jakies 1/4 ceny.

Potrafisz to wykazać na przykladzie Dell Precision 380 z procem D920,
1G RAM 677 DIMM2, kartą video NVIDIA FX Quadro 1400 i DVD-RW + DVD-ROM ?