Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: Szatyn <szatyn_at_earthlink.net>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 00:43:15 MET

> warto te prawie trzy stówy dolców dopłacać za róznicę pomiędzy 3,2 a
> 2,8GHz.
> Kapujesz?

Kapuje, tylko pojac nie moge. Nie wiem dlaczego zdecydowales sie na zakup
kompa w Dell-u. Przeciez to jedna z najdrozszych firm skladajaca komputery.
Mialem okazje widziec "bebechy". Nie pamietam jaki to byl model, ale kupiony
na jesiesn zeszlego roku. I to co zobaczylem... polaczenia komponentow sa
inne niz w normalnych komputerach. Krotko mowiaz.. chca zrobic jakis upradge
sprzetowy jestes skazany juz na dell-a.
Prawda druga jest taka, ze komponenty zakupione osobno ten sam zestaw co w
Dell-u obnizasz koszty o jakies 1/4 ceny.
Jedynie co moge stwierdzic pozytywnego, ze Dell ma dobre notebooki. i
servis. Sam zakupilem u nich w lecie Inspiron 9300 i naprawde jestem bardzo
zadowolony z servisu.
Pozdrawiam,
Szatyn