Re: Karta TV - proszÄ™ o radÄ™ przy wyborze

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 12:57:02 MET

On Sun, 26 Feb 2006 12:35:53 +0100, Tofik <pafio@wp.pl> wrote:

> Witam.
> Jak w temacie potrzebujê porady odno¶nie zakupu karty TV. Trafi³a mi
> ostatnio w rêce "Wielka ksi±ga testów Chip styczeñ 2004" i tam
> zdecydowanie
> wygrywa Leadtek TV 2000 XP Expert Edition(tuner tv - Conexant CX23881-19)
> taka karta kosztuje ok.190z³ na allegro, s± te¿ wersje oem po³owê tañsze
> jednak maj± s³abszy tuner tv -(Conexant Fusion 878A),czyli tak jak w
> wersji
> Deluxe , która jest znacznie s³absza od wersji Expert.Tyle tylko ¿e
> [...]

Ja mam wspomnianego L TV2000 XP Ex. i jestem bardzo zadowolony, co jakis
czas wychodzi upgrade softu i sterownikow i karta jest coraz lepsza.
Zgrywalem duzo materialu przez wejscie po niskiej i idzie mu to calkiem
ladnie. AMD Athlon Barton 2500+ i chodzi jak zloto :)

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/