Karta TV - proszę o radę przy wyborze

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 12:35:53 MET

Witam.
Jak w temacie potrzebuję porady odnośnie zakupu karty TV. Trafiła mi
ostatnio w ręce "Wielka ksiąga testów Chip styczeń 2004" i tam zdecydowanie
wygrywa Leadtek TV 2000 XP Expert Edition(tuner tv - Conexant CX23881-19)
taka karta kosztuje ok.190zł na allegro, są też wersje oem połowę tańsze
jednak mają słabszy tuner tv -(Conexant Fusion 878A),czyli tak jak w wersji
Deluxe , która jest znacznie słabsza od wersji Expert.Tyle tylko że
właściciele aukcji piszą w specyfikacji tych kart oem, że mają obsługe
zapisu do mpeg1,2 i avi a wg. chipa wersja Deluxe nie obsługuje zapisu do
avi. Więc sam już nie wiem na co się zdecydować a może jakaś zupełnie inna
karta(w końcu od wydania tych testów minęło 2 lata,może jest coslepszego na
rynku. Chodzi mi przede wszystkim o nagrywanie programów na dysk w jak
najlepszej jakości, żródłem jest kablówka UPC więc sygnał powinien być
mocny. No i ostatnia kwestia, ważne żeby karta miała obsługę kodowania
mpeg-4, najlepiej sprzętową, ostatecznie może być programowa(mam Celeron
2,4GHz myślicie że wystarczy do kodowania "w locie" do mpeg4?).
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Tofik