Re: Win ME Płyta Abit BX133 i kontroler USB 2.0

Autor: barakuda <barakuda_at_onet.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 23:24:43 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dtqkfr.3r0.2@Hobby.od.20.lat...
> "barakuda" <barakuda@onet.pl> w news:dtqa87$vuo$1@news.onet.pl napisał(a):
> Drukarkę podłącz do USB 1.1 i nie powinno byc problemu,
> jakie urządzenia masz jeszcze na USB ?

mam sksner i tablet ,z drukarką ewentualnie mogę sobie poradzić bo ma usb
i port równoległy ale chodzi o to ,że dość często muszę podłaczać przenośny
dysk na USB i czasami muszę kilka razy na dziń wyjmować kabelki .najgorzej
jest wtedy gdy muszę mieć jednocześnie podłaczone :tablet przenośny dysk i
skaner .
Dysk "przyjdzie " do mnie we wtorek i znowu kabelkologia , myślałem ,że jak
kupię to urządzenie to będzie OK a tu kicha.
zastanawia mnie dlaczego ,żadne z tych urządzeń / to zanczy skaner drukarka
i tablet/ nie jest rozpoznawane na tej karcie .Nie wiem czy dobrze sobie
wytłumaczyłem ale może być tak ,że slaner ,drukarka i tablet mają
specyfikację 1.1 i podłaczenie ich do 2.0 nie pasuje.Chyba odwrotnie to
zanczy gdy wyjście jest 1.1 a podłaczene urządzenie jest 2.0 to wszystko
jest OK - nie iwem czy mam rację ? Co ewetualnie radzisz ,jak ten problem
rozwiązać ,albo kupić co innego ?

barakuda