Re: Karta graficzna - do 300 zł

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 23:15:22 MET

Użytkownik "AnUbIs" <cyfrowe@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtqjf4$pt9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
>
> Mylisz sie...
> Znajomy kupil uzywanego prolinka za ok 270zl GF6600 i podkrecil:
> 300/500@540/680 tam sa pamieci 3,6ns Hynix, sprzet chodzi i sie nie grzehe
> bardzo, wentyl jest pentagram aluminiowy.

Nie ja się mylę lecz ty.Twiedziłeś, że: "...kumpel kupil zwykle 6600 uzywane
za mniej niz 300zl
i podkrecil tak ze ma wiecej nzi GT...."
Poniżej 300zł mozna znaleźć owszem, jednak w życiu nie uda ci sie dogonić
nawet przy bardzo ekstremalnym OC GF6600GT.Mimo podkręcenia GPU do 540MHz
wąskim gardłem nadal są pamięci, a osiągi tego podkręconego do 6600GT będą
ok 20-30% mniejsze.
PS.Więcej to może ma MHz ale to i tak nic nie zmienia.
pozdro