Re: Karta graficzna - do 300 zł

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 19:16:58 MET

Użytkownik "AnUbIs" napisał w wiadomości...

> Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:25022006.273F36E0@budzik61.poznan.pl...

> to poszukaj uzywanych... kumpel kupil zwykle 6600 uzywane za mniej niz
> 300zl i podkrecil tak ze ma wiecej nzi GT....

Jasne a świstak siedzi i zawija je w te sreberka...Człowieku pi.... trzy po
trzy aż się czytać tego nie da.Zastanów się teraz czy jest to możliwe, nie
chodzi mi o cenę.Jak twoim zdaniem można podkręcić pamięć z powiedzmy 500MHz
( takie jest standardowe taktowanie GF6600 a czasem i mniejsze ) do wartości
1000MHz?Trzeba też wspomnieć o GPU który musiałby być podkręcony na 500MHz
co jest żadkością wśród 6600 bez odpowiednio mocnego chłodzenia.Bez
osiągniecia zegarów 500MHz dla GPU i 1000MHz dla pamięci nie można mieć
osiągów GF6600GT a nawet jak twierdzisz lepszych.Teraz najlepsze i
zapamiętaj to sobie: NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ ZE ZWYKŁYM GF6600!
pozdrawiam