Re: GF 6800GS / 7800GT - glosnosc pracy

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 18:45:19 MET

On Sat, 25 Feb 2006 10:11:16 +0100, "Radoslaw Rawinski"
<cutter.slade@interia.pl> wrote:

>witam!
>Czy posiadacze kart z ww chipsetami moga sie podzielic praktycznymi
>wrazeniami dotyczacymi glosnosci pracy chlodzenia na kartach?

Nie wiem jak 6800GS ale 7800GT sa wszystkie robione na tym samym
laminacie i producenci zmienija wylacznie Bios i naklejke na karcie.
Chlodzenie jest jednoslotowe plaskie, wiec wiatrraczek jest maly a
chlodzic ma co - wiec sila rzeczy kreci sie szybko i mimo ze jest tryb
2d i 3d to go slychac i to solidnie. Zwlaszcza jak uruchamiasz
kompa...

Osobiscie zmienilem oryginalny wiatrak na galaxy 7800Gt na Zalmana
vf700 i dzieki dolaczonej przejsciowce na 5V jest nieslyszalny a temp
ta sama... W zestawie sa radiatorki na kosci pamieci wiec full wypych
:) Polecam

Pozdrawiam