VIA Epia Fanless - jak się toto prezentuje wydajnościowo?

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 18:37:39 MET

Witam serdecznie. dzisiaj przy okazji spaceru po hipermarkecie zajrzałem
do sklepu komputerowego, do którego zbyt często nie zaglądam z uwagi na
wysokie ceny. Niemniej jednak wyposażenie mają pierwsza klasa. No i
zachwycając się asortymentem szklanych witryn natknąłem się na osławione
płyty główne VIA Epia i jeden z modeli to Fanless (nie pamiętam oznaczeń
gdyż wizyta była przelotna); zintegrowana karta graficzna, zintegrowany
procesor 1GHz lub 1,2GHz.
I tutaj moje pytanie: jaka jest wydajność takiego systemu i co z RAMem?
Płyta kosztuje ~800zł w tym sklepie czyli zakładam że można znaleźć
tańszą. Planowałem niedawno zakup czegoś malutkiego i cichutkiego do
zastosowań www + office + multimedia (DVD i muzyka). taka Epia w
obudowie microITX (chyba ITH, nie mylę się?), która nie odbiega
rozmiarami od płyty głównej w znacznym stopniu (?) i do tego wszystko
ciche (brak wentylatorów na płycie - zamontować tylko coś wyciągającego
powietrze by się przydało) - SUPER SPRAWA.
Więc... jak to wygląda w praktyce?

Dzięki z góry za info. Pozdrawiam, Michał.