Re: szukam solidnej nagrywarki DVD!

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 13:20:15 MET

Buntownik z Areozolu <czatownik1WYTNIJTO@op.pl> wrote:

> Benq DW1650 bo ja taką mam od wczoraj ( jest cicha jak myszka ),

            Jak ja kocham takie argumenty pt. "mam od wczoraj" wiec na pewno
solidna. Co oczywiscie nie zmienia faktu ze naped porzadny.

> nagrywarke LITE - ON CD - R mam od 3 lat i nigdy z nią problemów nie
> miałem ( ok. 700 nagranych płyt )

            I do tego genialna korekcja bledow, obsluga MtR itp - jak dla mnie
nagrywarki idealne. Az szkoda ze w nagrywarkach DVDRW z modelu na model
LiteOn stacza sie coraz bardziej. Na szczescie nadal robi dobre DVDROMy,
choc pod wplywem reputacji DVDRW ciezko je kupic w sklepach typowo
komputerowych.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl