Re: szukam solidnej nagrywarki DVD!

Autor: Kulek <pawel.81_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 09:24:30 MET

Ja dostalem z 5 lat temu nagrywarke CD Asus'a. Smiga do tej pory i
jest cichutka. Na nagrywarki Liteona raczej narzekam, ale kuzyn kupil
sobie 1213S z póltora roku temu i dziala do tej pory, co prawda
zmienia biosy- jeden do nagrywania, drugi do odczytu, ale trwa to pól
minuty i juz dziala, wiec tez nie jest zle. Teraz mam Nec'a 4551 i
dziala na razie dobrze. Co do obecnej trwalosci spretu, to dziala
on do konca gwarancji i szykuj juz kase na nowy, wyjatki to sprzet
za duza kase, ale tez nie zawsze =]