Re: Router bezprzewodowy do domu

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 02:24:25 MET

latet spod adresu <latet@nospam.pl> wysłał(a):
> Witam,
>
> Chcialem spytac na pl.comp.networking, ale mi wyskoczylo,
> ze ta grupa nie jest juz dostepna na serwerze. Dziwne to,
> ale cóz, spytam tutaj...
nie takie dziwne
pl.comp.sieci
pl.comp.sieci.bezprzewodowe

> Nie znam się na routerach, a tym bardziej na zabezpieczeniu
> takiej sieci bezprzewodowej przed włamaniem (czy też
> wścibskim sąsiadem), więc generalnie jestem oporny i przerazony,
> ale żona tak naciska, że muszę się ugiąć.
szczęściarz ;-)

> Proszę więc o wskazanie modelu prostego w obsłudze
> i konfiguracji bez zbędnych bajerów.
Porządny i tani to ponoć sie wyklucza i sam coraz bardziej sie o tym
przekonuję
Sam uzywam DLinka DI-624. Spełnia dwa ostatnie warunki i do 2 kompów
wystarczy.
Jeśli jednak chciałbyś sprzęt trochę lepszy to chyba Linksys

--
Gabriel
[pisząc do mnie popraw adres]