Router bezprzewodowy do domu

Autor: latet <latet_at_nospam.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 01:53:38 MET

Witam,

Chcialem spytac na pl.comp.networking, ale mi wyskoczylo,
ze ta grupa nie jest juz dostepna na serwerze. Dziwne to,
ale cóz, spytam tutaj...

Czy możecie polecić jakiś tani, ale porządny router
przewodowo/bezprzewodowy do uzytkowania
w mieszkaniu? Łącze jest vDSL (modem DSL podpięty
do lini tel., a z drugiej strony kablem sieciowym do
karty sieciowej kompa). Teraz chcę mieć mozliwosc
bezprzewodowego podłączania laptopa, ale stacjonarnego
wolę nadal łaczyć kablem.

Nie znam się na routerach, a tym bardziej na zabezpieczeniu
takiej sieci bezprzewodowej przed włamaniem (czy też
wścibskim sąsiadem), więc generalnie jestem oporny i przerazony,
ale żona tak naciska, że muszę się ugiąć.

Proszę więc o wskazanie modelu prostego w obsłudze
i konfiguracji bez zbędnych bajerów.

Dziękuje,

latet