Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 22:41:13 MET

Hej !

Użytkownik "Hotmaster" <hotmaster@wywal.fr.pl> napisał w wiadomości
news:dtd63b$2ad3$1@news2.ipartners.pl...
> A jak padnie system (co się o wiele częściej zdarza) to robisz format
> (lub przywracasz obraz) tylko partycji systemowej.

Co rozumiesz pod pojęciem "padnie system" ?

Ostatnie Windowsy, które postawiłem na mojej maszynie,
działają od 2003 roku. Przeżyły już wymianę dysku systemowego,
karty grafiki oraz płyty głównej. Komp działa nieraz po 2-3 miesiące
non-stop. Żeby zobaczyć BSOD-a to muszę się nieźle postarać :)
więc widziałem ich naprawdę niewiele (w tym roku jeden, ale
ostro namotałem w usługach :)

Jeżeli dobrze rozumiem twoje intencje, to zasadniczo nie znam
takiego zjawiska jak "pad systemu".
A już na pewno nie w stopniu uzasadniającym formatowanie.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry