Re: LCD versus CRT

Autor: bim_bom <julekmen_at_go2.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 19:21:42 MET

Użytkownik "Deltak" <deltak@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtngv9$s3k$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> Co proponujecie kupic (CRT).
> 3-letniego Flatrona LG, czy 6 letniego Trinitrona z kineskopem SONY?

Nie wiem, jak to jest statystycznie, ale mój 6-letni Philips (kiedy go
kupowałem, był ze średnio-wyższej półki - kosztował 1700) około pół roku
temu zaczął co kilka godzin zmieniać pozycję obrazu w czasie działania.
Obraz cały czas dobry, ale to już nie to ;) Może nawet najlepsze CRTki po
jakimś czasie zaczynają mieć defekty... Ja bym wybrał 3-letni