Re: Wymiary płyty głównej

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 16:24:27 MET

> Przeczytałem dokładnie.
No widocznie nie przeczytałes dokładnie

> Trochę poczytaj, porozmawiaj z mądrzejszymi
> od siebie -- od razu zasób słów się zwiększy. :)
Tematem postu jest "Czy nowa płyta bedzie pasowała do starej obudowy" a nie
"Czy na nowej płycie wszystko bedzie mi smigało to co przełoze ze starej"
Problem tkwi w tym że MK pytał/a czy jest możliwośc zamontowania płyty
głownej w starej obudowie(chodziło o rozstaw ).
Referaty na temat standardów możesz sobie wygłaszać ale chyba nie na tej
grupie nie przekieruje Cie na odpowiednia bo nie znam takiej !!!!