Re: Kiepski laptop

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 07:44:10 MET

Użytkownik Konrad Billewicz napisał:

> Czyli mówisz, że P2 to za mało, natomiast P3 powinien wystarczyć... To
> trochę podnosi planowane koszty inwestycji. Chyba, że bym zrezygnował z
> filmów... Bo na inne moje potrzeby (www, e-maile, mp3), to P2 chyba już
> wystarczy, nie?

Moj IBM 600X PIII 500 nie ma problemow z filmami, nawet nowymi. 192MB
RAM. Kupiony za ok 900 zl. Z nowa bateria, sieciowka. Ogolnie szukaj
procka PIII ok 500MHz, albo celerona 600 - 700MHz, RAM 128MB. Co do www,
to czasami jest tez mocno wymagajace, szczegolnie jakies flashe, javy.

Ja uzywam glownie notebooka do jakis spraw programistyczno -
administracyjnych. Ale wieksze programy tez ruszaja i nie ma zbytnich
problemow, rakieto to nie jest, ale pracowac spokojnie mozna.

wer