Re: podlaczyc siec w laptopie

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 07:25:27 MET

KSZYCHOOO zapodał(-a):
> witam
> mam laptopa i chcialbym podpiac do niego siec :-)
> laptop ma juz karte sieciowa na pcmcia - ale mysle czy nie lepiej byloby zrobic cos bezkablowego , moje pytanie zatem brzmi co
> najlepiej wybrac ?

Mam już naszykowaną szarą koszulę do pracy, ale myślę, że chyba niebieska
dzisiaj bardziej się nadaje - co wybrać? ;)

> nie chcialbym wydac za duzo - co do odleglosci od 2m do powiedzmy 10m :)
> aha - do rozdzielenie sygnalu mam switch + komp

Jak masz na zbyciu troszkę pieniędzy (2m to rzeczywiście sens kupować router
Wifi), koszt ok. 260zł za proste urządzenie (w większości sytuacji ma też wbudowanego
switcha).
Pamiętaj też, że sieci WiFi trzeba troszkę więcej czasu poświęcić, niż kablowej -wyłączyć
rozgłaszanie SSID, stosować silne szyfrowanie (112 bitowe), które przy sprawnym podsłuchaniu
sieci i tak nie za dużo daje... Z pytaniem idź na pl.comp.sieci - to jest właśnie
lista, która spec. się w sieciach komputerowych.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,